Löördag!

Hallå bloggen! ;)
Lördag i dag! :D det blir nog en hemma dag i dag! :)
Kanske en spring runda sen! (: det får vi se om jag orkar, hehe, ska kanske spela match på söndag! eller så kanske familjen ska åka till isaberg! och åka skidor! :D
Sitter vid mollys dator nu nere i köket, :P vet inte rktigt vad jag ska hitta på nu, var ute i solen innan och solade! Shiit det är vekligen skit varmt i solen man till och med sola! åå vad jag längtar till värmen och sommaren! :D
Nu ska jag snart äta, och sen ska jag nog vara med fia! :)
Men ni får ha en bra dag!
Hörs senare!

PuSs // Thiilda ♥



I dag blir blev det denna klädseln:
- Tjocktröja - Från skolan ;)
- Strumpbyxor - H&M
- Grått linne - JC
- Rosa t-shirt - JC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0