Natti Natti!

Hej igen! :)
Nu ska jag och fia gå och lägga oss :) jag är skiit trött nu efter en dags flumm och en heldag på stan/A6 ! :D men det var iaf ett gott skratt! :D haha,..♥ <3
Vi tittade på en film innan som basses kompis Robin laddade ner, vi vet inte vad den heter men fia och jag tror att det är Trubbel i paradiset ! :)
Den var iallafall bra! :D
Kort handling:
den handlade om 4 par som skulle åka till "paradiset" och ha semester och så men när de kommer dit är det ett schema de måste följa :P som ingen är beredd på att göra, de vill vara där på semester men det blir inte som en semester till slut, till att gå upp vid 6 på morgonen, :P haha, och så den var ganska bra ändå! (:
Sen i slutet så träffar en kille sin ex fru och blir tsm med henne igen och de andra 3 paren som har bråkat med varandra blir tsm igen! ;) haha,.
Men nu ska jag och fia sova!
Hörs i morgon! :)
GodNatt & SovGott!

PuSs // Thiilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0