Stan :)

hejsan!
Nu är jag hemma från stan ;) var där med fia
Jag köpte lite små saker :P som ni får se bild på senare, eller i morgon :)
när vi gick på stan så kom det 2 killar och 1 tjej dom kom emot oss då och rätt som det var när de gick förbi så försökte tjejen pussa fia, hahah sen inne på mc så flabbade fia ihjäl sig åt det! :P hah
När vi stod och väntade på bussen in till A6 vid busshållplatsen och då var det en man som typ satt upp och sov och dreglade och snorade och så satt han och nös typ hela tiden ^^ det var lite smått äckligt! :P haha, ;P
På 15 bussen hem var det väldigt flummigt och då skrattde vi ihäl oss, haha :P alla bara glodde på oss, Haha, undra varför?! haha xD
Nu sitter fia och jag i hennes rum med datorn och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu, men vi skanog titta på en film som basses kompis robin ska ladda ner ! :)
Me vi hörs kanske senare ikväll eller i morgon!
ha en bra lördags kväll!

Take care! // Thiilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0