Träning,Plugg!!

Hej igen! :)
Kom hem för en stund sen från hallen! :) hih, det var ganska kul hade ingen tränare så vi träna själva hyffsat okej! :) hehe.
Fasnat vi datan och kan inte komma loss,! haha MÅSTE PLUGGA!!! men jag kan inte! pallar inte ^^ men jag kan trots allt lite! :D haha..
Nu ska jag fixa lite på facebook och läsa bloggar! och titta på AA, Andra Avenyn! :) höhö^^ på datorn för jag måste plugga för jag kan ju inte missa efterlyst! :) hehe,. och sen är grey´s anatomy i dag med, hur ska jag hinna?! gör som jag skit i plugget olch åka och träna och sen gloo på tv och datorn hela kvällen, haha xD det blir jue typ så :P höhöh ^^
Men vi hörs nog senare sen!
ha en bra kväll!

Take care! PuSs // Thiilda





Saknar SÄLEN stort! vill dit igen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0