Veckan..

7 Mars.
Kort updatering.
Sitter vid datan igen har nyss ätit lite! :) det blev fläskfilé och klyftpotatis som pappi lagat, det var gott! (:
Funderar på att göra en ansikstmask sen. :) men jag vet inte om jag orkar :P hah ^^
I morgon är det skola igen då,, :/ Denna veckan är det inte några läxor ( inte vad jag vet) haha :P
Fast jag har ett prov på fredag i so men jag hoppas det går bra! :P,
Franska diagnos på torsdag! haha såå himla kuuul!,.. Eller INTE
På tisdag skulle vi ju egentligen spela match men den var tydligen flyttad så jag kan vara med på eko-bussen  ^^
Nu ska jag iaf läsa lite bloggar! ;)
Ha en bra söndags kväll! ♥
PuSs // Thiilda



Gammal bild på tjockis  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0