GUD VAD BRA DEN VAR!

Herregud va bra filmen var!! :D den var verkligen värd att se! :) Den var hur bra som helst den rekomenderar jag verkligen att ni ska se om ni inte sett den! ;) Den var hemskt sorlig i slutet men det var så himla bra! :D

Just nu sitter jag här i köket och göra typ inget, ska nog träna sen eller jag får se om jag orkar! :P
Annars i dag vet jag inte vad jag ska göra ska nog bara vara hemma ska kanske slinga håret med mamma sen när hon kommer hem! eller så ska jag göra det i morgon ;)
I morgon ska mamma och jag iaf lämna tillbaka min klänning ville inte ha den ångrade mig tror jag!? :P heeh, jag hittade en annan klänning igår när jag var på A6 så vi ska åka upp dit i morgon tror jag! :)

Men vi hörs senare =)
Ha en fin dag ♥


Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; igår kollade jag på tv, men idag blir det nog fest, själv?

2010-05-14 @ 11:17:27
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Ida

Svar; Det är väl sådär, har väldigt ont där jag drog ut min tand :( själv då? :)

2010-05-14 @ 11:45:06
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0