Maj 31, 2010

Hej på er! ;)
jag har inte hunnit blogga i dag.. ( Det blir ett litet inlägg bara för jag ska sova snart!)
I dag var jag ju i skolan helt okej, inte tråkigt iaf!
I morse på slöjden gjorde jag klart mitt broderi så jag har tagit hem det nu! :) hehe..
Sen på livskunskapen fick vi sluta tidigare på idrotten hade vi friidrott som är så himla kul! :) faktiskt nöjd över resultaten.
Sen hade vi matte och efter det no egentligen men Kristina var snäll och sa att vi fick gå hem efter matten där vi bara hade en tävling typ! :) Så det var gott, så jag fick extra tid på gymmet gick direkt dit och gymmade i 1,5 timme och sen stack jag hem och där väntade maten som jag lagade med mamma sen, :)
Sen gjorde vi rabarberpaj som vi åt efter vi hade varit ute med Zindy ;) tog bilder men dom kommer upp i morgon orkar inte lägga upp dom nu! ;P
Sen efter det så åt mamma och jag rabarberpaj och tittade på tv!
Efter det vid kvart över nio så slingade vi mitt hår! :D
Blev faktiskt nöjd det kunde varit lite mer slingor i men men.. haha! jag blev iaf nöjd! jag ville att det skulle vara slingor som ser ut som de är solblekta och det blev det med trodde det skulle bli ult först men inte så mycket, bara någon slinga som man knappt ser! tack för det! :) annars hade jag fått köra silverschampoo! :P
Men nu ska jag sooova! är hur trött som helst lovar att blogga i morgon! :)
Ha en trevlig kväll det sista som är kvar! ;P
GodNatt & SovGott! ♥



Ny låt! Justin bieber - Never say never.

Tipset kom från www.sophiawinquist.blogg.se som är helt galen i JB! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0