NYTT

Hej på er!
Nu har jag lite tid, hehe jag hinner knappt skriva på bloggen! men jag ska fixa till det nu i veckan och i helgen! :) är ju ledig torsdag,fredag och på måndag så då är jag ju hemma så då hinner jag uppdatera så det ryker om det! Hoppas jag ;)
I dag var det onsdag då, så skolan var helt okej. Började 10 i 10 och slutade två typ! :)
Jag skulle sova tills åtta men så vaknade jag vid sju jag hade väl ångest för jag inte hade övat så mycket på provet som vi hade i dag så jag vaknade och läste igenom några sidor i boken tills jag blev illamående så då la jag boken åt sidan och somnade sen vaknade jag vid åtta igen så det var det jag pluggade till provet + att jag läste lite efter Desperate i går kvart över tio i sängen, vi får se hur det går med det provet!.. haah ^^ men jag skriv iaf på det mesta men det är nämligen så att jag vägrar plugga till so prov fråga mig inte varför det bara är så känns det som?! heheh.. ^^
När vi haft provet så hade vi nationella prov i no, laboration det var faktiskt inte så svårt som jag trodde! haah! ^^ så det var bra, det gick betydligt bättre än so provet iaf! :) haha!
Efter det vid två typ så åkte fia och jag in till stan och tittade lite, tittade bland annat efter en skolavslutnings klänning! :) och jag hittade en, men jag är inte säker på om jag ska ha den, mamma ska få se den och så ska jag prova den och lite så innan så ska jag se hur det ser ut med vita leggings till och en vit kofta! :) men det ska nog bli fint, den var jätte fin klänningen faktiskt! :)

Klänningen:


I provrummet:




- Klänning - Once for Girls - 499 kr
- Ring - H&M - 19.50 kr
- Puder, och grejer man tar med, :P - 49.50, 19.50 kr

Träffade Bobby på stan också han var på Kicks haha! ^^

Snart ska jag dra mig ner till fia tror jag för vi ska träna på Friskis! :)
Vi hörs efter det ! =)
Ha en bra kväll ♥

PuSs // Thiilda







Kommentarer
Postat av: Mimmi

Idah har livet bara lekt :) Hur har din dag varit? :)

2010-05-12 @ 19:44:04
URL: http://mimmiskogluund.blogg.se/
Postat av: ida

Super fin klänning! :)

2010-05-12 @ 20:09:22
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: Jannike

kläningen va ju jätte fin! (=

2010-05-14 @ 12:43:33
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0