ONSDAG

hej!
har precis kommit hem från en liten promenad med fia, fia sitter just nu och beundrar Justin Bieber posters från Frida! haha! ^^
Ni ska bara se vad hon håller på med hahhaa! ;P hon läser gamla Frida med bara för att läsa om JB! ;D




Skolan i dag var helt okej! skit lugnt ;) hahh! Mathilda style haha! ^^
- Började tio i tio med so tittade på en film från 40 talet tror jag! ;P
- Klassråd bara lyssnade lite på Kristina typ ;)
- Lunch, ris och nån kyckling sak ;P
Låång rast typ så Jannike och jag, Fia gick till Willys och så skulle vi köpa glass men mitt kort funkade inte så vi gick utan någon glass sen utanför systemet så tappade en kvinna 70 kronor och jag ropade "Hallå Ursäkta" men hon bara vände sig om och tittade och bara slydde in på systemet haha! ^^ hon blev väl rädd för oss, X)
Sen så tog fia tjugan och jag sprang efter 50 lappen så vi tog dom så gick vi till Ica och köpte glass ;D haha! :)
Sen hade vi epa och tittade på gamla foton typ ;) haha!
Sen slutade vi för dagen :) halv två med andra ord! (:
Sen när fia och jag satt i bussen såg vi våran gamla lärare Lena, haha! hon ser exakt likadan ut.. Men jag gillar inte henne och hon gillar inte mig haha! .. ^^
Fia och jag köpte två glasspacket med 500 ml tror jag det var! och vi åt ett sånt var! haahaa! så hmla tjocka är vi! HaHa, fast det var ju lite smått kul att alla glodde på oss..

Nu ska jag ladda ner lite musik till mobilen! ;)
Hörs senare! =)
ha en fortsatt bra dag! ♥






Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt sötis:D

2010-05-26 @ 15:39:27
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sophia

OMG,va snygg han är!!!! just nu hänger han på min vägg! (a)

2010-05-29 @ 14:39:54
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0