REPRISER

Hej!
Har precis tittat på repriser av Ugly Betty, Desperate Houseviwes, Anna Anka söker assistent och Grey´s Anatomy! :) hehe, har haft det lite mysigt med syster och mamma, vi har ätit chips och lite sånt gott! (; hihi!
Och nu är repriserna slut så jag sitter i köket fick låna Mollys bärbara ;) Hon står och bakar bröd ska kanske hjälpa till? ;) Men det känns mer som om era bloggar lockar mig mer! :) hehe, jag har inte läst s många bloggar det sista nu för jag har inte hunnit ;/ men jag ska nog göra det nu ordentligt! :) hehe..

Det ända jag har gjort i dag är bara chillat typ ;) hehe, ska kanske träna sen eller det blir nog i morgon för jag orkar nog inte just nu ;P eller förresten jag hinner inte jag har tittat bussen och om jag går ner så hinner jag inte heller för det sänger 20.30 ;( hehe, det var synd för jag var sugen på att träna lite! :)
Nae jag kanske springer en runda då ja ska inte få komma undan, hahah! ^^
Det får vi se! ;)
Men nu ska jag läsa era underbara bloggar! ♥



Fett gammal bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0