TISDAG

Hej!
Har inte skrivit i dag heller haha! ^^ Dålig uppdatering dessa dagar men jag tar inte bloggen i förstahand,inte Just nu iallafall..
Skolan i dag var väääldigt lärorik! NOT! haha! ;) vi tittade på film ALLA lektioner! :D
- Började tjugo över åtta med musik vi hade vikarie så vi tittade på School of Rock! :)
- Franska. tittade på en fransk film och under tiden alla andra tittade så gjorde jag ett nationellt prov muntligt! Det gick förvånadsvärt bra, haha! jag trodde jag inte skulle komma på så mycket att prata om men det var ganska kul och lätt när man väl kom på vad man skulle säga! (:
- Lunch, lasagne.
- Engelska. tittade på en film skit bra är den men jag kommer inte ihåg vad den heter nu! ;P
- So tittade på Pojken i randig pyamas gud vad hemsk den var!! ;O ;(
- No, tittade på en lärofilm typ fy fan vad jag hatar såna filmer asså,.
Sen slutade vi, efter det stack fia och jag till Friskis & Svettis och gymmade massor! :) jag har ganska ont i benen nu tränade igår och tränade i dag ska vila i morgon tror jag träning löp! träning på torsdag springa ute på idrotten 5 km på fredag, smått jobbigt! SKIT KUL! :D:D
Men nu ska jag läsa massa bloggar för jag ligger lite efter med det känner jag, ;P haha! ^^ Håller på att läsa Frida som låg på köksbordet när jag kommer hem! man blir alltid lika glad när den har kommit, hehe. ;)
Men vi hörs senare =)
Ha en trevlig tisdags kväll! ♥


( En ganska gammal bild )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0