TORSDAG 20 MAJ

Hej på er!
Nu har jag äntligen kommit hem eller det var för någon timma sen! :) men ändå! :P hehe..
Sitter och äter glass nu i solen! :) men det började bli lite små kallt så jag sitter inne istället! ;) haha! ^^
Skolan i dag var helt okej, det var lite smått lamt eller det är det ju alltid på torsdagar bara plugg känns det som! ;/ hehe, men det var inte så i dag faktiskt.
- Började med matte kvart i nio, hade vikarie Kristina var sjuk så vi hade Ali! hah han är för goo alltså! :D ^^
- Låång rast typ, sen franska tittade på en film typ hela tiden ;) sooft!
- Lunch det var typ fisk och potatis det var inte så gott! ;P
- Svenska Redovisade min bok för Anna men jag är inte änns klar med den jag har inte läst ut boken än! hah!
- Engelska tittade på en film den var jätte bra! :) eller den verkar bra iaf! :) vi ska nog titta mer på den i morgon! :) hihi!
- So, gjorde mitt prov! känndes riktigt bra när jag lämnade in det ;) och det var så klart jag fick G! :D ^^ så himla bra slapp jag tänka på det!, nu behöver jag inte bry mig mer om so;n för denna terminen! :) hehe..

Sen när jag hoppade av bussen så blev jag så sugen på glass så jag köpte det i konsum så delade mamma och jag på ett paket hemma sen! alltså inte ett jätte stort packet utan ett stånt packet med 500 mil i! :) hehe..

Och nu ska jag titta lite på facebook sen ska jag nog åka och träna måste ju packa lite sen med.
Men vi hörs senare!
ha en fortsatt bra dag! ;)
PuSs // Thiilda

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Jodå det är bara bra :) händer idag då?

2010-05-21 @ 07:20:44
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: :)

Hej! Söt blogg:) Kolla gärna in min kändisblogg om bland annat Taylor Swift, Justin bieber, Beyonce, Lady Gaga, Selena Gomez, Miley cyrus, Jonas brothers, Ashley tisdale & Demi Lovato! Och jag bloggar också om andra ibland. Jag lägger in det senaste nytt om dem! Kolla iiinnn!! :)<3 glöm inte en söt kommentar med<3

2010-05-22 @ 15:28:48
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det gör jag lite då & då, kolla kategorin "om mig" =)

2010-05-22 @ 19:04:01
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0