TRÄNAT

Jag har fått era komentarer men jag har kanske inte svarat så undra inte varför jag inte har gjort det ^^ det är något konstigt.. Men jag kan nog komentera senare! ;)
Var och tränade innan på gymmet själv det var inte alls mycket folk! Btw så var det en jätte snygg kille på gymmet! :) haha! ^^

Sitter nu i köket med syrrans dator ska nog börja laga mat snart! Till mina två syskon för vi är ensamma i dag för mamma och pappa ä borta! :)
Så det blir mys med dom med tv,snacks och lite så! :)

Jag måste bara berätta hur filmen var igår (lite mer!) hehe, den var ju så bra, The Last Song!
Den kan jag se om tusen gånger! ;) hehe..
Den var verkligen värd att se jag trodde den skulle vara jätte bra vilket den var med! :D
Men den var hemskt sorlig i slutet och när den nådde sitt slut, Det var några framför oss som "langade" näsdukar, haha! xD det såg lite smått kul ut! :P Sen satt det en tjej jämte fia som skrattade stelt så fia skrattade typ åt henne när hon skrattade haha! ^^
Och jämte mig så var det en kvinna som nog var hungrig för hennes mage kurrade typ hela tiden! ;P haha! ^^
Bakom oss satt det någon som snörvlade hela tiden och grät så man hörde det typ! ;) haha! ^^
När filmen nästan var slut så var det två tjejer som sprang ut och grät typ! xD haha! det var kul. :P


Filmen fick klart 5/5 av mig! :D

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag börja med maten! :)
Vi hörs senare i kväll!

Ha en trevligt fredags kväll! ♥




Kommentarer
Postat av: Johana

idag tog jag de bara lugnt .=)

vad gjorde du då?

kram

2010-05-15 @ 02:09:14
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: M A L I N H E

SVAR. nja, det kunde ha varit bättre.. har ont i nacken och är förkyld, :/ hur är det med dig då? :)

2010-05-15 @ 12:14:05
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

så söt =)

svar: aha =) vilken bio såg du?

2010-05-15 @ 19:54:24
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0