TRÄNING PÅ HÖG NIVÅ

Hej!
Jag har tyvärr inte hunnit blogga i dag bara för att jag inte har hunnit och inte haft ork.
Men nu kan jag skriva lite jag kan ju inte sluta blogga menar jag, hehe..
Kom hem från träningen typ vid nio tror jag! sen har jag ätit lite nu och ska läsa lite bloggar sen ska jag titta in på facebook sen! :)
I dag var det skolan som vanligt!
- Började tjugo över åtta med syslöjd! ;/
- Livskunskap, film kristina var inte där hon kom efter ett tag typ! ^^
- Lunch, skinksås och pasta typ ;P
- Idrott, sprang 2,5 kilometer! :) skulle sprungit lite fortare!! :D haha! ^^ Men ändå ganska nöjd..
- Matte, typ inget.
- No. tittade på en assss tråååååkig film! trodde jag skulle dö ett tag..
Sen fick vi sluta tidigare typ vid tre så jag tog 13 över bussen var hemma lite tidigare slappade framför tve:n tills pappa ringde och sa att vi skulle åka när han kom hem. Så jag bytte om sen stack vi, och skulle ju träna vid sju så jag fick skynda mig skit mycket! hann inte springa eller powerwalka till bussen haha! ^^ så snälla pappa skjutsade mig, var med på träningen lite halvt för jag hade sån JÄVLA huvudvärk,, fyy fan jag hatar det.. Jag har druckit för lite i dag tror jag!?
Ska nog träna på gymmet med fia i morgon också! :D
Och nu ska jag nog gå och lägga mig och sova! :)
Men vi hörs i morgon
GodNatt & SovGott! ♥



En gammal bild =)

Kommentarer
Postat av: elin

sv: vart hos mormor och morfar + pojkvännen!:)<3

själv då?

2010-05-24 @ 21:45:26
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: så nice :D

när får du sommarlov? :)



väldigt fint hår har du! :)

2010-05-25 @ 18:02:23
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: elin

sv: vart med jasmine!:)

tycker du jag ska börja lägga in videoinlägg?:)

2010-05-25 @ 18:36:47
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0