UPPDATERING

Hej på er! :)
Det är bra att jag känner mig så uppdaterad hehe..
Men jag har inte orkat sätta på datorn i dag förrens nu ;P
I dag har jag och mamma varit på stan lämnade tillbaka den rosa klänningen och köpte en vit istället! :) Den var nog snyggare tror jag.. Hade riktigt svårt att bestämma mig för vilken klänning jag skulle ta det stod emellan en blå, en vit eller en vit kjol :) men jag valde den vita klänningen tänkte det skulle bli svårt att hitta en top till klänningen så jag bestämmde mig för den vita klänningen är nöjd! :) Visar nog den i morgon! ;)
Annars i dag har jag delat ut lite reklam och är snart klar ska ta dom sista lägenheterna i morgon det går på 40 minuter! (:
Sen när jag var klar så kommer jag hem och är ensam hemma! :) gott, så jag chillar lite vid tv:en ;)
Tittade på en film Nothing is Private, haha den är konstig! den är inte så bra men man kan titta på den när man inte har något annat att titta på, när jag var sjuk för väldigt länge sen så tittade jag på den 6 gånger på en dag! Då gick den typ om och om igen på film kanalerna och så tittade jag en annan film emellan! :P haha! ^^

Har nyss varit hos fia vi skulle hyra en film men det fanns inga bra så vi tittade på en annan film som fia hade Bröllops fotografen jag hade inte sett den innan! men den var faktiskt bra lite konstig bara :P hehe..

Snart ska jag nog sova för jag är ganska trött!
Ska nog bara läsa lite bloggar och lite så ;)
Vi hörs i morgon
GodNatt & SovGott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0