SÖNDAG

Hejsan!
Förlåt för den piss dåliga uppdateringen idag! har varit i oskarshamn och spelat match! :)
Egentligen skulle vi spela två matcher men det var ett lag som inte kom på grund av snöovädret så vi spelade bara en match istället för två! men vi vann den iallafall, vi skulle nog egentligen ha vunnit med mera poäng men vi spelade inte så bra, bättre i slutet ;)

Kollade på ensam mamma söker innan, det var lite dåligt att inte Petra valde någon eller inte Emma heller men man kunde ju se på internet vem hon valde så det ska jag nog göra imorgon. för just nu ligger jag i sängen och kollar på Beck - Den svaga länken. haha, ^^ har redan sett den såklart som med alla beck filmer så inget nytt, men jag ska kolla på den i någon halvtimma till för att få se mikael lite till sen ska jag sova! ♥ hehe,..

Annars när jag kom hem slappade jag. tänkte skriva innan men då cpade internet så jag orkade inte bry mig så jag tänkte att jag skulle skriva senare! ;D

Imorgon är det köket som gäller! vet inte vad vi ska göra men det blir nog att förbereda julmat till julbordet som är på onsdag! :D
Men nu ska jag kolla på beck!
vi hörs imorgon!
Ha en bra kväll,
Puss klapp kyss  ♥



Dagens låt!
Petter - Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Har du haft en bra helg då? :) Kramar

2010-11-28 @ 22:26:16
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Mathilda

SV: det är bra :) sj?

heter du mathilda svensson?

2010-11-28 @ 23:25:51
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

åh tack du! :D bara bra, sjdå? :D

2010-11-28 @ 23:27:24
URL: http://justblush.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har nu börjat med måndagsbloggen. Det fungerar så att alla som vill får anmäla sig till att bli utsedd till dagens blogg på måndagar. Om du inte blir utsedd får du givetsvis anmäla dig till nästa veckas måndagsblogg. Anmäl er genom att lägga en kommentar i inlägget "Måndagsbloggen" att du vill vara med + namn och vilken stad du kommer från. Det är sent ute för denna vecka så du har endast hela måndagen på dig för på kvällen utses dagens blogg.



Kram Madelene

2010-11-29 @ 00:10:29
URL: http://madelenesfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0