23 Oktober 2010

Hejsan!
Satte mig nyss med datorn kom nyss hem från huskvarna, har varit med mamma på lindex,kappahl och MQ mamma skulle köpa en blomma i en present butik där också, köpte ett rosabanden idag med ;)
men hittade inget speciellt i dom andra butikerna bara ett halsband på lindex men jag har så mycket halsband just nu, så det får räcka haha ^^
nu ska jag äta flingor haha, det är fett gott! att bara äta flingor! ska nog kolla på en film med syster det är så himla tråkigt väder, regn! :( hm. annars hade jag tänkt fixa reklamen idag men icke det det regnar just nu så det kanske blir senare om jag orkar haha =)
Imorse tittade syster och jag på Mysteriet på kyrkogårdsön (vi började titta på den igår men vi somnade så vi tittade på den i morse istället! ;))




jag har sett den innan :) den är faktiskt bra, haha läskig med! xD

men vi hörs senare, ;)
ha en bra lördags förmiddag, ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

det hände inte så mycket, vad gjorde du?

jag älskar den filmen. har kollat på den många många gånger :)

2010-10-23 @ 13:43:20
URL: http://brunettkyysses.blogg.se/
Postat av: Alexandra från Skåne

aa visst är dom fina :)



allting är toppen med mig :)

hur är det sj är allt bra?



händer för skoj ikväll då?

ha det fint du :)

2010-10-23 @ 16:34:01
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: emelina

haha åh hade helt glömt bort den filmen, var min favvo för ett par år sedan :'D

2010-10-25 @ 18:24:38
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0