14 September 2010

Hejsan!
Sitter i skolan just nu, jag gör typ inte ett skit haha^^ jag sitter och lyssnar på musik, ;)
Skulle ta med mig min sladd så jag kunde ta över lite bilder på min outfit idag, men jag hittade tyvärr inte den och jag hann inte leta för jag var lite sen! ;P så ni får stå ut med det, jag lägger in den när jag kommer hem! :)
Idag är jag sjukt trött och jag somnar när som helst, ska gå och lägga mig lite tidigare idag iallafall! hahhaa ^^
Och jag längtar hem till min bok och soffan! (: hhaaha..
Men nu ska vi gå och rösta! ;D
Vi hörs senare ♥



En bild från förra veckan

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; inte så mycketm sj? :)

2010-09-14 @ 09:55:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0