Goodnight!

tjoo, nu ligger jag i sängen. ska läsa min bok lite! (:
mamma har haft tjej kväll och gjorde riktigt god mat det blev kött,potatisgratäng,sallad mm! gott! :)
Sen till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås! (:
Anton, jag, molly och vilda var ute på en promenad innan och var på en lekpark! ;) hehe ^^
Det var ju egentligen träning idag, men jag kände att jag inte kunde dra till den så det var bättre att stanna hemma! och vila mina ben.
Men nu ska jag läsa min bok som jag lånade på bibblan i dag! =) "Släppa taget av Kate Cann"

Vi hörs imorgon!
Hoppas alla haft en bra måndag ♥



HÖÖÖÖÖST! nu ser de ut som höst på vår gata! :) (bild från idag!)

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, tittar på VMA :P

haft en bra måndag? :)

2010-09-13 @ 22:40:17
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: LORISSALOVEBOMB

sv: Tack! :) jag svarar mer ordentligt imorgon, måste krypa till sängs nu...



Spana gärna efter min utlottning imorgon också :)

2010-09-14 @ 01:10:33
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0