12 Februari 2011

godmorgon!
har nyss varit och handlat med pappa, haha har inget att göra riktigt just nu , men ska iallfall städa marsvinensbur och sen gå ut och gå en promenad :)
Men ska först fixa bloggen lite,och sen läsa bloggar haha, så det blir väl om en timma om inte mer haha ^^

Igår kväll förresten skulle jag titta på Vuxna människor men jag ville se den från absolut början men klart att jag inte fick det då bara för det, för kanalen funkade inte för att min syster hade ju inte gjort en ny uppdatering som hon skulle gjort för länge sen så började se på den halv nio när den började åtta för har inte sett början det var det som var grejen! så smsade fia och frågade vad hon gjorde, hon skulle titta på filmen "Dumma mej" hihi, så jag stack ner dit och så tittade vi på den :) den var faktiskt bra, och ganska rolig ;) hahaha.
Sen gick jag hem lite efter tolv tror jag, sen gick jag upp och la mig direkt och somnade, haha ganska trött ^^
Vi hörs senare, ha en bra lördag ♥



mikael persbrandt är ju med i den!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej! Njaa inte så mycket :) Hur är läget idag då? :)

2011-02-12 @ 17:24:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0