3 Februari 2011

Tjollahopp :)
Försov mig i en halvtimma idag, så pappa kom upp och bara vi åker om tio minuter, så jag fick sminka mig skit fort och skulle egentligen duschat men hann ju inte det, så ska göra det efter träningen ikväll ! träningen börjar halv åtta så ska ta bussen lite efter sju.
Annars idag har allt varit lugnt, var ute på serveringen idag med så det var kul ! sen kom min lärare och pratade och lite sådant ;) hhahaha ^^

Just nu ligger jag och myser med tjockis ♥
Sååå himla söt alltså, tihihi !

Men nu ska jag läsa lite bloggar och så ;)
vi hörs säkert imorgon , ha en bra kväll


naaaawwssssiii


Kommentarer
Postat av: Jhh

sv:Härligt:)

Jodå jättebra:)

Allt bra med dig idag då? :)

2011-02-03 @ 19:27:49
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/
Postat av: Natalie

Nemen åh så söta!



Äntligen helg! Vad ska du hitta på för något? :)

2011-02-04 @ 10:07:33
URL: http://natalies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0