8e Februari 2011

Hejsan!
Har nyss ätit lite, praktiserade som vanligt idag och sen gick jag till friskis och tränade på gymmet och sen cyklade jag i lite över en halvtimma hann lite över en mil ;) Så himla surt att inte kunna springa på löpbandet, benen dras gärna dit istället för att sitta på cykeln och trampa ! haha ^^ men ska köra på cykeln i några veckor nu så får vi se om det blir bättre :)
Så jag kan börja springa sen till våren, ute i naturen ;D hihi , längtar något !!
Just nu sitter jag och lyssnar på Eminem och Bruno mars, gör inte så mycket mer än att slappa ;) hehe..
Ska ladda ner och över några låtar till min mobil och så nu, så att jag har lite bättre musik i min mobil iallfall, (=
sen läsa lite bloggar, och sådant mysigt. sen ska jag titta på Sofias Änglar, det programmet är så underbart och bra :)



                                                                              Dagens outfit





- Svarta byxor från h&m
- Vitt linne från Gina Tricot
- Brun tröja från Gina Tricot
- Svarta Boots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0