Man blir så deprimerad av att tänka på att det är skola imorgon.

AAAAahh! skola imorgon! fy vad tråkigt -.- hade velat praktisera hela min skoltid jag har kvar nu!! så kul har det varit och jag har inte saknat skolan. har inte gått i skolan på 5 veckor! jag har inte gjort en ända läxa på 5 veckor!!! fy fan rentutsagt skönt det har varit. jag bara älskar att praktisera ibland och vara ledig från skolan! man borde vara ledig från skolan oftare alltså
man blir så deprimerad av att tänka att det är skola imorgon :(
Men det kanske inte blir så jätte tråkigt för imorgon ska vi öppna restaurangen för oss 1:or. Fast om jag hade fått välja hade jag velat vara hemma eller så hade jag velat vara och praktisera igen! :) men nu är det inte så, men nu när jag har fått klaga lite så ska jag vara posetiv till skolan imorgon istället! hhhmm, hur det vet jag inte riktigt. hahha!
jaja hoppas det blir a little bit of fun! anyway.. nu ska jag fixa lite sen ska jag sova :)

Vi hörs imorgon när jag kommer hem från skolan.
puss,puss ♥


Kommentarer
Postat av: Zami

Gillar bilden :D

2011-02-21 @ 19:17:45
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0