22a Januari 2011

God morgon!
Vaknade runt halv tio,var ju hos fia igår kom hem lite efter tolv. skönt att sova ut idag då som jag inte har fått göra på hela veckan! ;) hahaha!
Just nu håller jag på med reklamen, ;/ aaahh jobbigt -.- men är förhoppningsvis klar snart =)
Ska åka in till stan runt halv ett, så sent men sophia måste ju kolla på någon awards någonting på Mtv, bara för att Justin bebis är med där ^^ typsikt henne! hahah
men vi hörs senare när jag kommer hem från stan, dagens outfit kommer nog in senare!
Ha en bra lördag ♥



detta halsband hänger på min hals idag!

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad bra:)

Idag ska jag hämta upp min kille som kommer hit ifrån Cypern. Har inte sett han på över en månad så jag längtar:D Vad gör du själv idag då?

2011-01-22 @ 11:52:36
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0