Fredag 8e Juli 2011

Hejsan!
sitter hemma just nu, har varit och jobbat hela dagen, slutade fyra sen åkte jag med pappa nånstans och fixade lite för han fick larm :) sen övningskörde jag för första gången! :D skit kul verkligen !
David kom med Zindy innan så nu blir det hundvakt i hela veckan :D så det är något att se fram emot det med ;)
och bara en vecka kvar att jobba sen blir det semester för hela slanten! :D skön som fan .
Imorgon ska sophia och jag in till stan,shoppa,fika,äta,shoppa massor! haha :) nae vi får se vad som händer !
längesedan jag träffade henne iallafall så det ska bli kul (:
nu ska jag duka bordet till maten, för vi ska äta pizza som pappa är hämtar just nu!
vi hörs imorgon kanske :)
ha en bra kväll ♥

en bild från förra sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0