Måndag 4e Juli 2011

hejsan!

Helgen var sådär, i fredags kände jag mig dålig.. mådde illa och hade ont i magen hela dagen. när jag kom hem efter jobbet spydde jag, men efteråt var det inget mer med det, senare på lördagen skulle vi åka till Ullared såklart! ;) passande när jag var sjuk.. men ville ju inte missa det så jag följde med :D mådde lite illa påväg ner, men det var nog för att jag inte ätit något, åt en halv macka och inget mer sen lite lunch inne på ullared, hade så ont i magen när jag gick där inne, så jag gick och slappade med pappa ( som letar efter en bänk till att sitta på hela tiden) hahaha! så jag  följde mest med honom! annars så såg jag en gubbe som gick därinne med sin tant och han tyckte nog det var hur jobbigt som helst för hon gick och plockade hur mycket som helst i hyllorna och sådant medan han körde vagnen och stönade och så, men när jag satt på bänken ser jag att hon bara: du kan stanna här då, jag ska bara gå dit bort och pekar, han bara okej. och så tar han fram en tältstol och sätter sig på framför vagnen! hahahha, det var så himla kul, det såg så kul ut ;) men sen när hon kom tillbaka så tog han upp den i vagnen och sen gick de vidare. hahaha! stackare..
Aja
iallafall vi sov över i husvagnen på campingen som vi brukar! på söndagen så gick mamma och jag in när de öppnade! :D knappt inte alls mycket folk det var senare det började komma mer och mer folk men det var inte alls så mycket folk ändå :) braa det, annars är det jobbigt att gå därinne!
Hittade en del kläder, visar någon annan dag för jag orkar inte nu (:

Mår hyffsat bra idag, har lite ont i magen och mått lite illa, men det ska nog gå över snart. har ju inte haft en riktig spy-sjuka än.
men nu ska jag bege mig ner i soffan och titta på johan falk!
ha en bra kväll, pussar ♥



Juste klippte mig i onsdags och jag hade långt hår innan (neranför brösten) nu har jag till axlarna! jag är jätte nöjd! det ser friskare ut nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad köpte du på ullared :P

2011-07-05 @ 13:09:40
Postat av: Daniella

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-10 @ 23:44:50
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0