Tisdag 12e Juli 2011

Hejsan!
sitter just nu vid datorn hemma :)
har jobbat idag, sista veckan nu! sen blir det semester, härligt.
ska lägga in bilderna från shoppingarna imorgon, absolut lovar.slut aja, har läst massor av bloggar som jag låg efter med! lyssnat på Adele´s låt - set fire to the rain om och om och om i någon timme nu.. så sjukt bra!!

Igår var jag ute och övningskörde. fy fan vad kul det är! :D ska fråga pappa om vi ska ut imorgon med?! :) haha.
Annars så är allt bra, så härligt att det är sista veckan jag jobbar nu (:
nu ska jag,mamma,pappa och zindy bege oss mot skogen och springa! :D
vi hörs imorgon :) ha en bra kväll, många pussar ♥



fin bild på zindy

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Missa inte veckans blogg hos mig! En länkning på 900 bes! Lycka till, Love!

2011-07-12 @ 23:27:54
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0