5e Juni 2011

Hejhejhejhej!
Hemma nu, sköönt att vara hemma nu faktiskt! men vi har haft fantasktiskt kul!!
vi har spelat fyra matcher tyvärr har det inte gått så bra, men vi har spelat bra i alla matcher förutom en eller två tror jag! vi har umgåtts som ett lag. skiiiiiit kul har jag iallafall haft! ;)
har även passat på att shoppa nu när jag ändå var i Göteborg! :D det blev en blus, ett linne, en bustier, ett par örhängen och ett par byxor! örhängena och byxorna var till syskonen! snäll jag är... (: hihihi!
men nu ska jag titta på lite klipp från big brother har ju missat torsdag,fredag nuuu ;)
vem vinner ikväll?!??!!? PETER HOPPAS JAG PÅ! :D ♥



haha, en söt bild från cupen, jag, ester och sofia!

Kommentarer
Postat av: danten89

Det är toppenbra=)

Själv då? :)

2011-06-05 @ 23:18:22
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Vad gör du nu då?^^

2011-06-05 @ 23:23:07
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0