Tisdag 21a Juni 2011

Hejsan!
några dagar sedan jag skrev tror jag.. igår var jag,mamma och pappa på introduktionskursen till bil-körkortet :)
den var tre och en halvtimme lång! hahah! jag var så himla trött efter det och före den med för den delen, för jag har börjat jobba nu. jobbar sju till fyra, men det är kul (:
Kom hem lite efter fem för pappa och jag var och handlade på vägen hem. sen hämtade mamma oss.
nu sitter jag vid datorn lite och funderar på om jag ska spela lite sims!! haha det var så himla längesen jag gjorde det alltså, så nu när jag ändå har tid till det så varför inte? ;)
annars blir det att jobba imorgon och på torsdag sen är jag ju ledig på fredag då det är midsommarafton, sköönt att slippa jobba, hahaa (: men sen blir det att jobba i tre veckor framåt!
men nu ska jag se vad jag ska göra, jag kanske ska titta lite på House?, hhmm ja jag vet inte! vi får se!
ha en bra kväll iallafall ♥

haha, hittade en bild som pappa hade på datorn, när vi var i Marocko för massa år sedan! haha, va liten jag var där ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0