Torsdag 30e Juni 2011

hejsan!
har jobbat hela dagen, inte tråkigt men jag har/är så himla trött! även jag gick och la mig vid nio och somnade innan tio ;P haha! konstigt.. det tar på en att gå upp sex och jobba !
Kom iallafall hem för nån halvtimme sedan, och nu ska jag sitta vid datorn och slappa i evigheter (; tog mig en köttbullemacka nyss, så ska nog titta på big brother med syster senare också.
ska läsa lite bloggar,och så vi hörs kanske imorgon! imorgon är det fredag det ser vi framemot! :D
ha en bra eftermiddag ♥



för snygg! ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: sent svar men bättre sent än aldrig ;)

allt bra med dej denna regniga sommar dag? :)

2011-07-02 @ 14:34:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Missa inte ÅRETS STÖRSTA TÄVLING I MIN BLOGG!

Man vinner bilijetter till Britney Spears Konsert , här i sverige.

Men vinner två bilijeter! Missa inte, det är idag, va med du också nu!!

2011-07-02 @ 19:26:53
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0