frågestunden avslutad!

SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN
Hur långt springer du dagligen? Jag springer inte varje dag, utan jag spelar basket på måndagar och torsdagar, på tisdagar+onsdagar+fredagar löptränar jag. då blir det oftast 3-5 km. eller någon helg dag, trycker in någon gym pass också!
Vad har du på dig när du är ute och springer? Om det är sådant väder som det är ute nu, lite kallt. så har jag: löparbyxor, en t-shirt + en långarmad träningtröja + en vindjacka,löparjacka + mössa om det inte blir för varmt!



Vart gör du dina Headers? jag har inte gjort mina headers själv, kolla i menyn så står det vem som gjort designen :)
Vem/vilka är dina bästa vänner? Isabella, Alexandra kanske ;)
älskar du mig? / Bella. hahah aa det vet du att jag gör! :) ♥
Vad är det värsta du vet?
Vad är det bästa du vet?
Har du rökt?
ja då
Har du drogat? nej absolut inte!
Har du drukit? yes
Vilka bloggar läser du dagligen? jag läser kenzas,paow,micha,foki och mina vänners bloggar.
har du haft sex? ja!
Är du oskuld? nej.
Vad har du för mobil? en sony eriksson w995 ;)
Bor du med båda dina föräldrar? ja det gör jag!
har många syskon har du? Två stycken!
Vad heter dina syskon? Molly och Vilda
Är du bortskämd? hahahah, alla mina kompisar tycker jag är det, men inte vad jag tycker så nej! hehe..
Har du några djur? jag har två marsvin :D



Varför valde du hotell & restaurang? jag valde det för att det lät kul, var egentligen inte intresserad av matlagning så, men det lät bara kul. för jag ville inte gå samhäll eller något.. skulle inte orkat med det då!
Vilken tycker du bäst om t-shirts eller linnen? linnen, det är skönas att ha på sig :)
varför började du blogga? jag vet faktiskt inte.. det var ett tag sedan nu känns det som.. men det var många som gjorde det så jag ville också testa :D
Hur många unika läsare har du varje dag? jag har ungefär 50-70 st unika.
vill du köra bloglovin byte? ja visst :D
Var kommer du ifrån? huskvarna (:

sådär! det var svaren, har lite ont i magen så ska ligga i sängen och titta på några fler desperate avsnitt!
pusss♥


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. ska fara på stan :) sj?

2011-03-25 @ 22:38:01
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: SUSSI - en av fyra snelahestar

söta marsvin :D

2011-03-26 @ 15:21:27
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0