godnatt kanske

Ligger i sängen nu, tittade en stund på kalla fakta. för det blev ingen träning för mig idag :( så har bara varit hemma, dock var jag och handlade med pappa innan :) hahah!
Imorgon börjar jag tio, guttt sen efter skolan blir det att gå och inhandla ett par converse till moooi :D det blir nog vita om jag inte ångrar mig i sista sekunden ^^ jag kommer inte kunna bestämma mig! xD hehe..
Men vi hörs imorgon iallafall, för nu ska jag försöka sova lite.
ha en bra kväll ♥



En bild på zindy när vi var ute och gick i veckan. ååhh så söt

Kommentarer
Postat av: N

sv: jag ska jobba, träna och umgås med vänner :D

2011-03-25 @ 07:57:26
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0