träning blev till en promenad

Skulle egentligen åkt till träningen men skulle inte varit med tror jag inte.. för mina benhinnor och nu har jag såklart fått ont i halsen jag är en sådan tursam person ;) eller inte kanske.. tyvärr -.-
men det blev inte att jag åkte till träningen för den började tydligen klockan sju.. kul att man får redan på något här. kul :S
så jag ska en promenad ute i det fina vädret nu istället, inte för att det är fint väder men okej.. frisk luft! :)
när jag har kommit hem blir det väl desperate. är inget kul på tvn idag, bara halv åtta hos mig men det skiter jag i ^^
vi hörs senare, ha en bra kväll ♥



Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

- okej, gött! jag ska vara med min pojkvän =)

2011-03-31 @ 19:24:32
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Inte så mycket, ta de lugnt och kanske dricka en öl ;) hihi!! Har du haft en bra dag?? :D

2011-03-31 @ 20:14:06
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0