2011-11-30

Hejsan!
satte mig just vid datorn, sitter i mitt stökiga rum och slappar. (ja jag har inte städat än! :( buhuhuu! )
men det kommer hända innan helgen iallafall ! det kan jag lova mig själv.
Idag gick det bra på praktiken, pappa som är så snäll skjutsade ner mig idag! så jag slapp gå/cykla ner idag. det var det bästa på hela dagen! och att jag var på gymmet. tränade mage,crosstrainer,löpband och ben! det var riktigt skönt
Lagade mat till familjen innan, det blev flygande jacob med ris! det blev riktigt gott faktiskt ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag läsa min bok! syskonkärlek <3
Ikväll blir det greys anatomy såklart :D
ha en bra kväll, pösss ♥
Flygande Jakob
bilden är från google

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad gör du då=)?

Kram

2011-11-30 @ 19:27:35
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0