Alla helgons dag, Lördag 5e November 2011

Alla helgons dag idag.

Har varit på a6 med mammi! jag hittade en skit snygg kjol men jag köpte den inte för den fanns inte i min storlek. :( men jag köpte ett par reebok easytones skor!!! skit snygga, och även jätte sköna, (jag ska ha dom när jag jobbar och när jag tränar på gymmet och när jag är ute och går. Perfekt kombination! super nöjd! tack mammi ♥
Nu väntar jag på pappa min, vi ska åka till kyrkogården och sen ska vi övningsköra!
Ha en bra lördag, pussar :)
en fin bild på kyrkogården från google
och även en bild på mina skor!
(mina skor är det lila på) men hittade ingen bild som var som mina..

Kommentarer
Postat av: danten89

Ska snart till kyrkogården, som ni med ska?=)

Kram

2011-11-05 @ 14:02:08
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0