Tränat på gymmet idag

Idag körde jag ett pass med 15,2 km cykling i en halvtimma sen styrke - Körde mage, armar och lite ben.
Sen sprang jag 15 minuter på löpbandet. det räckte för mig idag kan jag ju säga.. haha jag har en sådan träningsvärk i min rumpa,ben och armar sedan boxningen igår!! hahah ;P men det var sjukt skönt att vara på gymmet, ♥♥
Imorgon kör jag ett morgonpass! (: sen ska jag och alexandra leka ;););)
Nu ska jag fixa lite sen blir det desperate. ♥
Och nu ska jag för en gång för alla säga att nu börjar min nyttiga vana och inget godis,läsk,chips m.m.
Jag ska äta nyttigt och träna. nu får vi se hur detta går, jag ska helt sluta med godis iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Följa varandra på bloglovin? :D

2011-11-08 @ 22:10:06
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

inte mycket alls, själv?:D

2011-11-09 @ 05:48:51
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0