Förlåt,Förlåt,Förlåt - shopping!!

Jag har helt glömt bort att visa vad jag köpte i ullared ! bra att du som kommenterade att jag inte har visat det än! ^^ hahah!
men nu kommer det.. Från ullared:

en lång blå kofta
en vit tröja med "paljetter på"
spetstrosor
godis såklart

Från Lager 157:
Gråa mjukisbyxor
stickad kofta från Bondelid
vita vantar och en mössa med en pälsboll på
Denna snygga blusen är från Kappahl som jag köpte för ett tag sedan, tror inte jag visat den!
detta var nog allt!
nu ska jag titta på 2 1/2 män!!
pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Slappar bara=)

Är dte bra då?

Kram

2011-10-31 @ 22:33:35
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Låter bra det, för största anledningen till ett besök från mig, det är just barnavdelningen :D

2011-11-01 @ 10:23:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0