NY FAMILJEMEDLEM


Sitter just nu och gör inget speciellt, men ska snart äta kålpudding! ;D gott ! sen ska jag dela reklamen..
idag har jag annars inte hunnit med så mycket fastän vilda den lilla ungen väckte mig kvart i tio! och jag kom hem kvart i tre -.- jag är sjukt trött idag, hahah!
Igårkväll: Igår åkte emma och jag in till stan sen mötte vi några och sen mötte jag upp alexandra :) vi var lite inne i stan och sen gick vi till mc och sen max och drack kaffe ;) och sen tog vi den sista bussen hem! så var hemma sent, så hann inte blogga.
Ha en bra lördag ♥
juste vi har ju fått en liten ny familjemedlem! Lilla dumle :)

Kommentarer
Postat av: danten89

Naww så söt =)

När fick ni honom?=D

Jag ska på 20 års baluns.

Dudå=)

Kram

2011-10-22 @ 15:36:06
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha, neeej vad söööt! :D

Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

2011-10-22 @ 15:45:42
URL: http://pyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0