Desperate housewives

Efter skolan mötte jag upp mamma och syster sen tog vi oss en fika och gick inne på ikea, förlänge alltså..
Sen gick vi in på a6 och tittade i affärer, fick en mössa av mamma :) och sen tittade vi på skor, sjukt snygga höst/vinter skor var sugen på att köpa 5 par idag!! sjukt snygga! måste nog slå till någon dag framöver.
Nu ska jag burra ner mig under täcket och titta på älskade Desperata hemmafruar och sen ska jag sova! så att min huvudvärk och ont i örnonen och ont i halsen och den dumma förkylningen kan gå över snart!!
skolan börjar nog åtta imorgon tyvärr.. men får se om jag tar en tidigare buss eller om jag tar den som vanligt.. hahah får se vilket jag orkar ^^
Vi hörs imorgon, ha en bra kväll pussar ♥



i brist på bilder tyvärr!


Kommentarer
Postat av: danten89

Jag börjar bli frisk nu =D

Haft en bra dag? :)

2011-09-15 @ 22:53:13
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0