Kräftskiva

Snart kommer lite gäster! ikväll blir det kräftskiva :)
Ikväll kör jag på mitt vita linne med en illrosa bustier under och ett par snygga svarta byxor till det!
Skulle lagt in bilder, hade tagit alla bilder men det funkar inte att ansluta telefonen såklart !!! -.- fååår damp när det inte funkar som det ska! särsklit när jag hade tagit alla bilder.. aja jag får se om jag kan fixa det imorgon :)
Nu ska jag lyssna lite på Ailucrash!
Ha en bra lördagskväll ♥



jag äter inte kräftor, det är så himla äckligt! det är verkligen det. någon som tycker om kräfter? :)

Kommentarer
Postat av: danten89

Kräftskiva är kul=D

Jag har vart ute och gått :)

Nu blir det fångarna på fortet, själv?

Fest?=)

Kram

2011-09-03 @ 20:03:05
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0