LÅÅNG DUSCH

Härligt det är att duscha läänge!
Nu ligger jag i sängen och tittar från datorn upp till mitt golv och känner verkligen att här behöver jag städa!! det ligger kläder över hela golvet verkligen .. hehe, jobbigt att ta sanningen men så är det tyvärr! fan, orkar inte städa!
men bara för att mamma inte ska bli arg på mig imorgon för att det ser ut som det gör så ska jag plocka undan alla kläder och hänga in i garderoben det som är rent och sen göra en "smutstvätt hög!" go!
Till och med sådana kläder som jag har tagit ur garderoben som jag tänkt använda men bara provade ( de ligger nu på golvet, ) hahah!
aja här är sakerna jag köpte igår skulle kommit upp nu, tog precis kort! men vafan tror ni inte att jag inte vet var den där förbaskade kabeln så man kan ansluta kameran till telefonen är borta!?!?!?!?!??!?!!?!??!!??! Damp.just.nu.
helvete rent ut sagt, jag hade fixat allt så fint och nu funkar det inte för jag har tappat bort den.. jobbig jag är.
orkar inte mer, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Sover du nu=)?



Vem är det som redovisar då?

En i klassen? :O



Kram

2011-09-29 @ 23:13:28
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Okey :D

Men varför får han redovisa om det så jättemycket då=)?

2011-09-30 @ 09:14:06
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Kram* :P

2011-09-30 @ 09:14:15
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0