Söndag 18e September 2011

Hejsan!
idag mår jag lite bättre faktiskt :) fast är fortfarande skit förkyld och ont i halsen. det är så himla jobbigt..
aja!
I fredags: Då var jag i skolan sen var jag med Alexandra och sen träffade vi massa folk inne i stan och hade kul :) Vi var på max och drack äckligt kaffe och sen åkte vi in till Harrys och träffade lite folk och sen mötte vi upp några andra och sen gick vi till mc och sen tog vi bussen hem! kom hem kvart i tre på natten så jag var lagom trött. somnade direkt!
I lördags (igår): Igår var mamma, pappa och syster och åt på en restaurang inne i stan :) mamma, pappa och jag åkte först in till a6 och köpte lite presenter till molly som fyller år idag! och sen åkte vi och tittade på vildas fotbollsmatch! sen åkte vi in till stan och åt på en libanesiskrestaurang, sen därefter blev det mc glass i drive in! gott. sen när vi kom hem så tittade jag några avsnitt av desperate housewives och sen somnade jag (:
Idag: Har inte hunnit med så mycket idag ännu, men jag har iallafall delat den sista reklamen! så är klar med det nu :) Har firat molly lite! och ska äta tårta senare! hon fick en t-shirt av mig som var vit med svart tryck - trycket var med tassels på och sen stog det i love tassels på! hahaha! passar henne perfekt eftersom hon har tassels i hela sitt rum typ ;)
Nu ska jag titta nåt avsnitt av desperate, vi hörs senare!
Ha en bra söndag ♥



Grattis syrran ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Det är bra =)

Varför bara sådär?

Kram

2011-09-18 @ 15:19:49
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Dan Thor

Hur är det idag?=)

kram

2011-09-18 @ 19:57:14
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0