2012-06-21

Hejsan!
Först måste jag att jag ber om ursäkt för jag inte bloggat något de senaste dagarna lovers!
Men ska väl försöka ta igen det nu :) eller senare kanske.. höhö
iallafall har haft massvis med körlektioner denna veckan iallafall och förra med förresten! Nu känns det verkligen som om jag är en bit på vägen! det känns sjukt bra faktiskt så efter sommaren har jag lovat mig själv att jag ska sitta i bilen med ett kort. Måste bara anstränga mig på teorin mer (annars kommer detta inte gå) men jag ska öva på tester och sånt varje dag nu, så jag hoppas det tar mig någonstans ;)
Fint väder har vi haft i två dagar nu iallafall tror ja, haha! igår och idag var jag på stranden med mamma och syster har även jobbat med pappa eftersom vi ska sätta in nytt kök,golv liksom allt så han behöver lite hjälp :)
Har varit ute och sprungit idag med i värmen det blev 5,7 km väldigt skönt med väldigt svettigt haha!
Är ledig tills vecka 29 då jag ska börja jobba! vet inte om jag ska hitta på något innan dess, ska förmodligen vara hemma ska nog vara hundvakt!
Och imorgon är det midsommar, bloggar väl imorgon! ;D
förresten vet någon varför inte blogg.se appen funkar?! det är sjukt störigt jue kan ju knappt uppdatera orkar inte med datorn när allt finns på mobilen, haha lat ;P
men ni får ha en bra eftermiddag,så hörs vi i morgon! ♥ pussar<3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska chilla sj? :) skoja dansa runt midsommarstången

2012-06-22 @ 11:18:27
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0