Midsommar helgen

Hej! Det blev visst inte som jag hade lovat, ett inlägg i fredags och igår men det får ni leva med! vilket jag tror ni kan, haha! jag orkar typ inte sätta mig vid datorn och skriva eftersom inte blogg-appen funkar!!! jävla skit ju!
Men ska försöka bli bättre på detta ;)
iallafall denna veckan ska jag:
måndag -  Kanske ullared imorgon men vi vet inte ännu, så vi får se!
Tisdag - Löpning i skogen, körlektion på körskolan.
Onsdag - Om vi inte ska åka till Ullared på måndag så ska vi åka på onsdag!
Torsdag - ingen aning, eftersom det är SKIT VÄDER och kommer säkert fortfarande vara det så blir det väl film eller något sådant ^^
Fredag - Ingen aning, ovanligt haha! ^^ nae, men får ta dagarna som kommer dåådåå liksom! men min bästa kusin kommer hem på fredag och då blir det en hel helg med henne ♥♥
 
Nu orkar jag inte skriva mer, hehe är hungrig nu! Så ska gå ner till pappa och se när maten är klar :)
Ni får ha en trevlig kväll, pussar och kramar<3
 
 
gullig bild på kusinen för några somrar sedan när vi var på semester med husvagnen! hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0