NYA BLOGG.SE

Hejsan!
tydligen så har blogg.se fått en ny look! det var inte lätt att förstå detta.. hittar fortfarande inte kommentarerna så ni får la stå ut en stund till tills jag hittat allt  :)
Slutade iallafall skolan igår! så otroligt skööönt, dock har jag ingen bild på outftiten eftersom jag inte har den på datorn^^ haha! sen på kvällen chillade vi vid vätterstranden en stund tills Alexandra ville dra därifrån sen drog vi till gräshagen till några och hade det trevligt på kvällen! sen kom Edvin snäll som han e och hämtade mig!
idag har jag sovit i soffan, tittat på film, varit med emma och nu sitter jag och äter lite pizza framför datorn! ska snart sätta på 90210 och glo de 2 sista avsnitten av säsong fyra.
ni får ha en bra kväll! grattis alla stundenter förresten! jag vill ocksååå ;D

Kommentarer
Postat av: eRaey - Modell och kläddesigner med tre egna företag

ja absolut :D

Vad ska du göra idag? :)

2012-06-16 @ 12:05:35
URL: http://eraey.se
Postat av: danten89

Jo allt bra med mig :)
Med dig?
kram

2012-06-16 @ 12:58:07
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0