2012-05-31

Hejsan!
Sitter just nu i skolan inte så ovanligt (tyvärr)
har haft hotell men vi tittade på film för vi har inget kvar att göra nu :) så himla skönt! nästa vecka blir det stockholm för hela slanten! ;) gött! jobba i en hel vecka, bo i stuga med klassen och ha det allmänt trevligt.
Slutar tre om vi inte får gå tidigare eftersom jag är typ klar med allt, hahah ^^ ska titta på 90210 nu!

Emma sov hos mig inatt och gissa om vi försov oss! haha, vi vaknade först kvart över sex sen vaknade vi fem över halv åtta, hahah ;) så fick ta bussen senare! men jag kom till skolan iallafall efter en springtur till bussen ^^
när jag kommer hem ska jag ut och springa!! ha en bra eftermiddag ♥



haha, en bild för några helger sedan!

Kommentarer
Postat av: danten89

Just nu är planen att arbeta med handikappade barn :)

fast vem vet.

Hur är det idag?=)

kram

2012-05-31 @ 16:17:07
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0