LIVING YOUNG, WILD AND FREE

Hejsan!
kom hem för en halvtimme sedan, har varit ute och gått 3,5 km! har ont i halsen igen så jag gick idag... så himla surt igen, fan det bara kommer tillbaka igen! d.a.m.p.
men imorgon får vi se hur det känns annars ska jag ut och springa 5 km på morgonen och sen ska jag till skolan runt tolv!
Denna veckan känns väldig skön eftersom jag är ledig på torsdag, fredag och syrran åker till Paris på torsdag (tror jag) haha! så slipper henne lite ;) göttttt ska leta i hennes garderob efter massa kläder och allt :D hahaha! nu ska hon få igen när jag har varit borta massa!!
nu ska jag äta mina kokta ägg och titta på big brother såklart!
ha en bra kväll, Puss snyggingar! ♥


Kommentarer
Postat av: bbaraaelin

så sann bild!

allt bra med dig?:)

2012-05-14 @ 22:11:37
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: danten89

Jo allt bra =)

Vad gör du?

kram

2012-05-14 @ 23:02:12
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0